X

Teme

Medijska pismenost

Ste že slišali za sadfishing?

Ste že slišali za sadfishing?

Tako kot to velja za številne druge oblike človeškega vedenja, se je tudi hrepenenje po pozornosti sočloveka in delitev lastnih čustvenih stanj preneslo v spletno okolje. Ker smo ljudje socialna bitja, je potreba po stiku in sočutju drugega naša naravna potreba. Družabna omrežja ponujajo bližnjico do tovrstnih zadovoljitev naših potreb. Pa so všečki in število sledilcev res še vse, na kar...
Na spletni strani AKOS poslej vstopna točka za invalide

Na spletni strani AKOS poslej vstopna točka za invalide

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije je na svoji spletni strani objavila novo vstopno točko za invalide. Tu so objavljene vse informacije o tem, kaj mora biti na področju medijskih vsebin in telekomunikacijskih storitev prilagojeno za invalidne osebe. Pa tudi, kako mora biti v železniškem prometu poskrbljeno za enakopraven dostop invalidov. Opisane so torej...
Kaj pomeni vizualni simbol »P« na vašem zaslonu?

Kaj pomeni vizualni simbol »P« na vašem zaslonu?

Prepoznate promocijsko umeščanje izdelkov v avdiovizualnih vsebinah, kot so filmi, serije, resničnostni šovi ali pa videi na družabnih omrežjih? Veste, kaj pomeni vizualni simbol »P« v zgornjem kotu vašega (televizijskega) zaslona? In kaj je to virtualno promocijsko umeščanje izdelkov? Vizualni simbol, ki označuje, da je v avdiovizualni vsebini umeščen izdelek z...
Fenomen verižnega gledanja filmov in serij

Fenomen verižnega gledanja filmov in serij

Nova realnost spremljanja vsebin Zabava pred malimi zasloni in iskanje vsebin z izbiro kanalov na daljinskem upravljalcu danes ni več to, kar smo poznali še nedolgo tega. Gledalec ima danes na voljo tako rekoč neskončne možnosti izbire, ne le medijev, ki omogočajo spremljanje »televizičnih« vsebin, pač pa tudi samih vsebin, ki so dostopne prek spletnih ponudnikov pretočnih...
Tokrat o digitalni sledi in ciljanem oglaševanju

Tokrat o digitalni sledi in ciljanem oglaševanju

Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste bili, potem ko ste na spletu iskali informacijo o določenem izdelku, pa naj bo spomladanskemu času primerno, recimo informacijo o izdelku za ureditev vrta, v naslednjih dneh in tednih s strani spletnega brskalnika ali pa družbenih omrežij zasuti z raznoraznimi ponudbami za ureditev vrta. Na spletu ste pustili t. i. digitalno sled in spletni ponudniki so...
123456