X

Teme

Medijska pismenost

Spletne spolne zlorabe otrok: število primerov napeljevanja k delitvi posnetkov raste

Spletne spolne zlorabe otrok: število primerov napeljevanja k delitvi posnetkov raste

Nedavno objavljeno letno poročilo 2023–2024 prijavne točke Spletno oko prinaša pomemben vpogled v trende na področju spletnih spolnih zlorab otrok tako v Sloveniji kot tujini. Poleg napeljevanja posebno pozornost namenja izsiljevanju storilcev za posnetke. Razkriva pa tudi porast tovrstnih prijav, naraščajočo vlogo umetne inteligence pri zlorabah in pomen ozaveščanja ter ukrepanja...
Prvo leto regulacije spletnih platform v Evropi

Prvo leto regulacije spletnih platform v Evropi

V tokratnem prispevku bomo pogledali, kaj se je v Evropski uniji spremenilo od 17. februarja 2024, ko je Akt o digitalnih storitvah (DSA) v celoti stopil v veljavo. Katere aktivnosti je v tem obdobju izvedla Evropska komisija in katere slovenski koordinator digitalnih storitev, Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije, ki je bil imenovan 13. aprila 2024. Kako ti prvi...
Agencija in portal MiPi skupaj s hrvaškim regulatorjem za krepitev sodelovanja na področju regulacije ter medijske in informacijske pismenosti

Agencija in portal MiPi skupaj s hrvaškim regulatorjem za krepitev sodelovanja na področju regulacije ter medijske in informacijske pismenosti

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije je organizirala bilateralno srečanje z Agencijo za elektronske medije (AEM) iz Hrvaške. Namen srečanja je bil izmenjava izkušenj in dobrih praks ter okrepitev sodelovanja na področju medijske in informacijske pismenosti ob hkratnem podpisu memoranduma o sodelovanju na področju regulacije elektronskih medijev in medijske...
Oglaševalci nezdravih prehranskih izbir resno ogrožajo naše zdravje

Oglaševalci nezdravih prehranskih izbir resno ogrožajo naše zdravje

V vsakem trenutku dneva, na vsakem koraku nas spremljajo privlačni oglasi. Tiste na zaslonih pametnih telefonov celo sami prostovoljno nosimo skozi dan. Njihova vsebina pa pogosto ni le nedolžno nagovarjanje k nakupu novih čevljev ali druge potrošniške dobrine, pač pa tudi nagovarjanje našega želodca k zaužitju novega, trendovskega prigrizka oziroma pijače, ne da bi pred tem zares občutili...
Večina verjame, da zna prepoznati lažne novice

Večina verjame, da zna prepoznati lažne novice

Večina ljudi se zaveda nevarnosti, ki jo predstavljajo lažne ali izkrivljene novice, a je obenem večina tudi prepričana, da jih zna prepoznati in ločiti od verodostojnih informacij. Tako kažejo rezultati raziskav, ki ju predstavljamo v tokratnem članku – eno so opravili v Sloveniji, drugo pa med mladimi v celotni Evropski uniji. Ker po spletu kroži vedno več zavajajočih ali napačnih...
1345678910Zadnja