X

Teme

Otroci in mediji

Pet pomembnih načinov, kako starši vplivajo na medijsko potrošnjo otrok

Pet pomembnih načinov, kako starši vplivajo na medijsko potrošnjo otrok

Mediji imajo velik vpliv na otroke, z njihovim odraščanjem pa ta vpliv postaja vse večji. Lahko ga opazite, ko posnemajo svoje najljubše TV-junake, se pretvarjajo, da so zvezdniki YouTuba, ali prosijo za majice, nahrbtnike in druge izdelke, okrašene z logotipi in najljubšimi liki. Kljub temu pa imajo starši še vedno velik vpliv na razvoj otrok v svetu, v katerem se medijem ni mogoče izogniti....
Vpliv instagrama na samopodobo mladih

Vpliv instagrama na samopodobo mladih

Raziskava z imenom »Popolna slika« se je ukvarjala z vplivom obdelanih fotografij z Instagrama na zadovoljstvo najstnic z lastnim telesom. Vse od pojava televizije se odvijajo razprave o tem, kako množični mediji ustvarjajo podobo sprejemljive zunanje podobe žensk in deklet. Predvsem modna industrija skuša prek medijev postavljati trende in uveljavljati svoje blagovne znamke, s...
Kako spremljati multimedijske vsebine?

Kako spremljati multimedijske vsebine?

Za večino današnjih otrok je spremljanje multimedijskih vsebin na pametnih napravah samoumevna vsakdanja dejavnost. Že v zgodnjem otroštvu se naučijo, da se tako na enostaven način zabavajo ter pridobijo nove informacije in pogled v svet. Pri presoji, katere vsebine so neprimerne za določeno starost, si lahko pomagate z obstoječo zakonsko določeno kategorizacijo, da je za vsebino priporočen...
Oglaševanje otrokom škodljivih prehrambenih proizvodov

Oglaševanje otrokom škodljivih prehrambenih proizvodov

»Kar vidim, to jem,« bi lahko veljalo za človeka v dobi sodobnih medijev, ki je pogosto v prvi vrsti potrošnik in šele nato posameznik z esencialnimi potrebami. Dobrodošli torej v svet medijskega vpliva, bi lahko rekli, v svet, kjer nič več ni tako, kot se zdi, kjer je posameznik na vsakem koraku obkrožen z informacijami, v pretežnem obsegu tudi takšnimi, ki želijo predvsem...
Oglaševanje otrokom – kaj je dovoljeno in kaj ne

Oglaševanje otrokom – kaj je dovoljeno in kaj ne

Oglaševanje otrokom je zelo občutljivo področje, saj predvsem mlajši otroci še ne znajo ločiti med realnostjo in medijsko konstrukcijo realnosti. Zaradi svoje lahkovernosti in neizkušenosti niso sposobni ločiti med novico in oglasom, kot dvema različnima medijskima diskurzoma informiranja. Otroci sledijo zgledom in podobam, ki jih nagovarjajo preko ekrana (in drugih medijev) ter pri tem še...
123