X

Teme

Otroci in mediji

MiPi sodeluje v kampanji ob mesecu boja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu

MiPi sodeluje v kampanji ob mesecu boja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu

Portal MiPi se je z veseljem odzval vabilu Ministrstva za digitalno preobrazbo in se priključil kampanji ob mesecu boja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu. Oboje povzroča hude čustvene, fizične in psihosocialne posledice, dogaja pa se predvsem med osnovnošolci in srednješolci. Na portalu MiPi prav o tem velikokrat pišemo in dodajamo napotke za mlade, pa tudi za njihove...
Ko je oglas na spletu predober, da bi bil resničen!

Ko je oglas na spletu predober, da bi bil resničen!

»Vrhunski fotoaparat kar 97 % ceneje – za samo 109 evrov!«, »Ne zamudite izjemne priložnosti – naročite izdelek, ki si ga ogledujejo tudi drugi kupci, preden bo pošel!« Takšni oglasi na spletu niso nobena redkost in pogosto pritegnejo našo pozornost. V prispevku boste izvedeli več o tem, kako se ne pustiti speljati na led. Da vam ne bi spodrsnilo kar...
Program "To sem jaz" za podporo duševnemu zdravju mladih

Program "To sem jaz" za podporo duševnemu zdravju mladih

Program "To sem jaz" je vzpostavil Nacionalni inštitut za javno zdravje v Sloveniji z namenom krepitve duševnega zdravja in psihične odpornosti mladih ter podpore v odraščanju in v kriznih situacijah. Program združuje preventivno delo v šolah in spletno svetovanje ter je prepoznan kot primer dobre prakse na mednarodni ravni. Vsako leto se v delavnice programa vključi približno 10.000...
Evropsko digitalno desetletje – pravljica, ki postane resničnost

Evropsko digitalno desetletje – pravljica, ki postane resničnost

Ker so pravljice prvenstveno namenjene otrokom, so seveda enostavne. Njihov svet je črno-bel in dobro vedno premaga zlo. Nič pa ni narobe, še več, celo zaželeno je, da tudi ko odrastemo, če ne že verjamemo, pa vsaj poskušamo slediti nekaterim osnovnim načelom, ki izvirajo iz temeljnih zakonitosti pravljic. Bilo je torej nekoč v evropskem digitalnem desetletju:   Potem ko so...
Brati, pisati, biti medijsko pismen!

Brati, pisati, biti medijsko pismen!

Medijska pismenost je ena ključnih kompetenc na meniju sodobnega človeka. Ker danes živimo v globaliziranem svetu, ko nam tehnologija omogoča dostop do medijskih in drugih digitalnih vsebin kjerkoli in kadarkoli, je še toliko pomembneje, da poslušamo in slišimo, gledamo in vidimo, razumemo in odgovorno ustvarjamo lastne vsebine. Pri tem svetujemo uravnoteženo dieto – pomembno je izbirati...
1345678910Zadnja