X

Teme

Časorisova kampanja Lovci na lažne novice

Časorisova kampanja Lovci na lažne novice

Časoris, naš partner v okviru projekta MiPi, je pripravil kampanjo Lovci na lažne novice, v katero so vključili nabor inovativnih orodij za prepoznavanje lažnih novic in krepitev medijske pismenosti. Izobraževalne videe si lahko ogledate na TikToku ali YouTubu. Dopolnjujejo jih plakati z namigi za lažje odkrivanje lažnih novic.
Smernice za uporabo zaslonov pri otrocih in mladostnikih

Smernice za uporabo zaslonov pri otrocih in mladostnikih

V zadnjih letih smo priča velikemu porastu uporabe naprav z zasloni tudi med otroki in mladostniki. Kljub temu da so mnoge oblike uporabe zaslonov lahko koristne, novi vzorci in trend naraščanja časa njihove uporabe med otroki in mladostniki zahtevajo temeljit premislek glede časovnih in vsebinskih okvirov, ki še omogočajo koristno in varno uporabo za njihovo zdravje. Multidisciplinarna...
ENISA objavila seznam 15 najpogostejših kibernetskih groženj

ENISA objavila seznam 15 najpogostejših kibernetskih groženj

ENISA je objavila poročilo o 15 najpogostejših grožnjah na področju informacijske varnosti za preteklo leto. Na 1. mestu ostaja zlonamerna programska oprema (Malware) kot so računalniški virusi in trojanski konji, sledijo napadi na spletne strani (Web based attacks) kjer se nadaljuje trend iz leta 2019. V vzponu je izkoriščanje spletnih mest za pridobivanje osebnih podatkov uporabnikov...
Otroci in sovražni govor – zakaj, kako in kdaj o njem govoriti z otrokom?

Otroci in sovražni govor – zakaj, kako in kdaj o njem govoriti z otrokom?

Sovražni govor je danes prisoten vsepovsod. Srečamo ga tako v vsakdanjem realnem življenju, še posebej pa smo mu izpostavljeni pri uporabi spleta. Prav sodobna spletna orodja (kot na primer spletne platforme za izmenjavo videov ali pa možnost komentiranja spletnih vsebin) so omogočila, da si posameznik pod t. i. plaščem anonimnosti privošči več, kot bi si sicer, torej biti tudi še posebej...
Medijska in informacijska pismenost v EU – ključni dokumenti

Medijska in informacijska pismenost v EU – ključni dokumenti

Konec leta 2020 je Evropska komisija predstavila več dokumentov, ki se nanašajo na področje avdiovizualnih medijev in regulacijo spletnih platform, velik poudarek pa dajejo tudi medijskemu in informacijskemu opismenjevanju evropskega prebivalstva. Akcijski načrt za podporo okrevanju in preoblikovanju medijskega in avdiovizualnega sektorja EU se osredotoča na sektorja, ki ju je...
1345678910Zadnja