X

Teme

Medijska pismenost

Radio najzanesljivejši medij v kriznih razmerah

Radio najzanesljivejši medij v kriznih razmerah

EBU (European Broadcasting Union), združenje javnih medijskih servisov v Evropi in širše, je pripravilo poročilo »Radio in Times of Crisis«, ki izpostavi prizemno radijsko omrežje kot ključno zaradi svoje zanesljivosti in širokega dosega, še posebej v časih kriz. Ta vrsta omrežja deluje na osnovi oddajnikov, ki pokrivajo določeno območje, in je pogosto bolj odporna na ekstremne...
Družbena omrežja imajo vpliv tudi na izbiro kariere pri dekletih

Družbena omrežja imajo vpliv tudi na izbiro kariere pri dekletih

UNESCO v svojem novem poročilu opozarja, da čeprav digitalne tehnologije lahko izboljšajo poučevanje in učenje, prinašajo s seboj tudi tveganja, kot so vdor v zasebnost uporabnikov, odvračanje od učenja in spletno nasilje. Poročilo osvetljuje, kako družbena omrežja krepijo spolne stereotipe, kar negativno vpliva na dobro počutje, učenje in izbiro kariere pri dekletih. UNESCO poročilo,...
Na voljo nova brošura o promocijskem umeščanju izdelkov

Na voljo nova brošura o promocijskem umeščanju izdelkov

Veste, kaj pomeni, da je izdelek promocijsko umeščen v film, serijo, resničnostni šov ali video, ki ga spremljate? Veste, kako to oglaševalsko prakso prepoznati in zakaj je to sploh pomembno? Odgovore na zastavljena vprašanja in še več ponuja nova brošura o promocijskem umeščanju izdelkov, ki jo je pripravila Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije, med publikacijami...
MiPi opozarja nase tudi v reviji Nova proga

MiPi opozarja nase tudi v reviji Nova proga

Potem ko je MiPi v preteklosti že sodeloval s Slovenskimi železnicami ter opozarjal na pomen medijske pismenosti z objavo promocijskih plakatov na železniških postajah in podhodih, zdaj opozarja nase še v reviji Nova proga, dostopni tako v fizični kot elektronski obliki. Gre za mesečno glasilo Slovenskih železnic z raznovrstnim bralskim občestvom, zaradi česar smo pri portalu MiPi še toliko...
#VednoPreveriVir – evropski medijski regulatorji pred evropskimi volitvami o pomenu kritičnega mišljenja in prepoznavanju lažnih novic

#VednoPreveriVir – evropski medijski regulatorji pred evropskimi volitvami o pomenu kritičnega mišljenja in prepoznavanju lažnih novic

Vseevropska ozaveščevalna kampanja opozarja na tveganja, poudarja pomen kritičnega razmišljanja in prinaša praktične nasvete, kako prepoznati in se spoprijeti z dezinformacijami. Njeno glavno orodje je video, ki se bo v jezikovno prilagojenih različicah predvajal v vseh članicah Evropske unije. Ogledate si ga lahko na spletnih straneh Evropske komisije, ERGE, skupine evropskih regulatorjev...
Prva34568101112Zadnja