X

Teme

Peticija ZPS "Vezava za oba"

Peticija ZPS "Vezava za oba"

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je pozvala operaterje elektronskih komunikacij k sklenitvi dogovora, da v času pogodbene vezave ne bodo spremenili pogodbenih pogojev in cene. Po njihovem mnenju so pogodbene stranke zavezane izpolniti svoje obveznosti tako, kot je bilo dogovorjeno ob sklenitvi pogodbe. K podpori in podpisu peticije "Vezava za oba" vabijo tudi potrošnike. Več...
Pet pomembnih načinov, kako starši vplivajo na medijsko potrošnjo otrok

Pet pomembnih načinov, kako starši vplivajo na medijsko potrošnjo otrok

Mediji imajo velik vpliv na otroke, z njihovim odraščanjem pa ta vpliv postaja vse večji. Lahko ga opazite, ko posnemajo svoje najljubše TV-junake, se pretvarjajo, da so zvezdniki YouTuba, ali prosijo za majice, nahrbtnike in druge izdelke, okrašene z logotipi in najljubšimi liki. Kljub temu pa imajo starši še vedno velik vpliv na razvoj otrok v svetu, v katerem se medijem ni mogoče izogniti....
Globalni teden medijske in informacijske pismenosti 2019

Globalni teden medijske in informacijske pismenosti 2019

Globalni teden medijske in informacijske pismenosti, ki poteka pod okriljem Unesca, relevantnim deležnikom odpira prostor za pregled napredka na področju dostopnosti orodij medijske in informacijske pismenosti. Letošnji globalni teden medijske in informacijske pismenosti je že sedmi po vrsti in bo potekal v času med 24. in 31. oktobrom z naslovno temo Medijsko in informacijsko pismeni...
Širjenje lažnih novic je posledica informacijske (ne)pismenosti, ne pa tehnološki problem

Širjenje lažnih novic je posledica informacijske (ne)pismenosti, ne pa tehnološki problem

Zakaj lahko najstnik na drugi strani sveta v kleti svojih staršev anonimno objavi izjavo v družbenih medijih, ki je lažno pripisana vodji države, in ta komentar postane viralni, se širi v običajni tisk in celo vpliva na mednarodno politično razpravo, ne da bi se bralci vprašali, ali je kanček resnice v tem, kar berejo? Za vsemi lažnimi novicami, dezinformacijami in digitalnimi...
Vsiljena sporočila (spam)

Vsiljena sporočila (spam)

Dostopnost in enostavnost uporabe sredstev elektronskih komunikacij za razširjanje sporočil je povzročilo, da lahko pošiljatelji hitro in z minimalnimi stroški dosežejo zelo veliko število prejemnikov, čeprav ti morda njihovih sporočil ne želijo. Na splošno za vsiljena sporočila ali »spam« štejemo sporočila poslana večjemu številu uporabnikov z namenom vsiljevanja vsebin, ki se...
Prva5455565759616263Zadnja