X

Teme

Nova lažno - izsiljevalska sporočila

Nova lažno - izsiljevalska sporočila

V zadnjih dneh so v odzivnem centru za obravnavo incidentov informacijske varnosti v državni upravi (SIGOV-CERT) zaznali povečano število zlonamernih napadov preko sporočil elektronske pošte, v katerih poskuša napadalec uporabnika prepričati, da poseduje njegove intimne fotografije in/ali posnetke in s tem pridobiti finančno korist. Gre za lažno izsiljevalsko sporočilo, s katerim poskušajo...
Logout – nov partner pri projektu MiPi

Logout – nov partner pri projektu MiPi

Projektu MiPi se je s podpisom dogovora o sodelovanju pridružil nov partner, in sicer Logout Center pomoči pri prekomerni rabi interneta. Logout je prvi specializirani center pomoči ob različnih tveganih spletnih vedenjih, ustanovljen leta 2010, ki se primarno ukvarja z digitalno zasvojenostjo. Zdravijo digitalne zasvojenosti otrok, mladostnikov in odraslih, nudijo pa tudi preventivno...
Kaj so spolne zlorabe otrok in mladostnikov na spletu?

Kaj so spolne zlorabe otrok in mladostnikov na spletu?

V torek, 25. 5. 2021, je bil na TV SLO 1 predvajan češko-slovaški izobraževalni dokumentarni film Ujete v medmrežju, ki prikazuje družbeni eksperiment, v katerem se je v zgolj 10 dneh na lažne profile 12-letnic, ustvarjene na različnih družbenih omrežjih, odzvalo 2458 spolnih plenilcev. Dokumentarni film, ki je posebej prilagojen ozaveščanju gledalcev nad 12 let, je bil pospremljen s pogovorno...
EAVI - nov partner pri projektu MiPi

EAVI - nov partner pri projektu MiPi

Projektu MiPi se je s podpisom dogovora o sodelovanju pridružil nov partner, in sicer EAVI – Evropsko združenje za interese gledalcev, nepridobitno evropsko združenje s sedežem v Bruslju, ki se zavzema za medijsko opismenjevanje ter polno in aktivno državljanstvo. EAVI si prek opolnomočenja prebivalk in prebivalcev Evrope kot odgovornih uporabnikov medijev prizadeva za zdravo,...
Časorisova kampanja Lovci na lažne novice

Časorisova kampanja Lovci na lažne novice

Časoris, naš partner v okviru projekta MiPi, je pripravil kampanjo Lovci na lažne novice, v katero so vključili nabor inovativnih orodij za prepoznavanje lažnih novic in krepitev medijske pismenosti. Izobraževalne videe si lahko ogledate na TikToku ali YouTubu. Dopolnjujejo jih plakati z namigi za lažje odkrivanje lažnih novic.
Prva3637383941434445Zadnja