X

Teme

Medijska pismenost

Spletni velikani skupaj proti napačnim informacijam o koronavirusu

Spletni velikani skupaj proti napačnim informacijam o koronavirusu

Nekatera globalna tehnološka podjetja in družbeni mediji so sporočili, da skupaj sodelujejo v boju proti lažnim informacijam, ki se po spletu širijo o koronavirusu. Facebook, Google, Linkedin, Microsoft, Reddit, Twitter in Youtube so 16. marca 2020 v zvezi s tem objavili skupno izjavo. Skupna izjava navedenih podjetij je bila objavljena v času, ko številne države zaostrujejo ukrepe za...
Nova partnerja pri projektu MiPi

Nova partnerja pri projektu MiPi

Projektu MiPi sta se s podpisom dogovora o sodelovanju pridružila nova partnerja, in sicer Zveza potrošnikov Slovenije in Varuhinja pravic gledalcev in poslušalcev RTV Slovenija. Podpisani protokoli omogočajo agenciji in podpisnikom vzajemno izmenjavo spletnih vsebin in povezav s kratkim spremnim besedilom ter natančno navedbo naslova in  vira. S tem se bo predvidoma povečala...
Agencija sklenila dogovore o sodelovanju pri projektu MiPi

Agencija sklenila dogovore o sodelovanju pri projektu MiPi

Z namenom spodbujanja varne rabe telekomunikacijskih storitev, ozaveščanja o pomenu kritične in premišljene uporabe medijskih vsebin in informacijskih tehnologij ter s ciljem izboljšanja DESI indeksa (indeks digitalnega gospodarstva in družbe) na področju kazalnikov človeškega kapitala in uporabe interneta, je agencija v letu 2019 vzpostavila spletni portal MiPi. Ob zavedanju, da obstaja več...
Globalni teden medijske in informacijske pismenosti 2019

Globalni teden medijske in informacijske pismenosti 2019

Globalni teden medijske in informacijske pismenosti, ki poteka pod okriljem Unesca, relevantnim deležnikom odpira prostor za pregled napredka na področju dostopnosti orodij medijske in informacijske pismenosti. Letošnji globalni teden medijske in informacijske pismenosti je že sedmi po vrsti in bo potekal v času med 24. in 31. oktobrom z naslovno temo Medijsko in informacijsko pismeni...
Zatemnjevanje televizijskih programov v času večjih športnih dogodkov

Zatemnjevanje televizijskih programov v času večjih športnih dogodkov

Ob večjih športnih dogodkih se številni gledalci, ki bi si te dogodke želeli ogledati na tujih TV programih, soočijo z zatemnjevanjem teh programov. Športne dogodke, vsaj pri njihovih strastnih ljubiteljih, pogosto spremljajo tudi močna čustva, zato lahko zatemnitve ob spremljanju najljubših tekem povzročijo precej slabe volje. V nadaljevanju lahko preberete nekaj informacij o zatemnjevanju TV...
123456789