X

Teme

Medijska pismenost

EAVI - nov partner pri projektu MiPi

EAVI - nov partner pri projektu MiPi

Projektu MiPi se je s podpisom dogovora o sodelovanju pridružil nov partner, in sicer EAVI – Evropsko združenje za interese gledalcev, nepridobitno evropsko združenje s sedežem v Bruslju, ki se zavzema za medijsko opismenjevanje ter polno in aktivno državljanstvo. EAVI si prek opolnomočenja prebivalk in prebivalcev Evrope kot odgovornih uporabnikov medijev prizadeva za zdravo,...
Časorisova kampanja Lovci na lažne novice

Časorisova kampanja Lovci na lažne novice

Časoris, naš partner v okviru projekta MiPi, je pripravil kampanjo Lovci na lažne novice, v katero so vključili nabor inovativnih orodij za prepoznavanje lažnih novic in krepitev medijske pismenosti. Izobraževalne videe si lahko ogledate na TikToku ali YouTubu. Dopolnjujejo jih plakati z namigi za lažje odkrivanje lažnih novic.
Smernice za uporabo zaslonov pri otrocih in mladostnikih

Smernice za uporabo zaslonov pri otrocih in mladostnikih

V zadnjih letih smo priča velikemu porastu uporabe naprav z zasloni tudi med otroki in mladostniki. Kljub temu da so mnoge oblike uporabe zaslonov lahko koristne, novi vzorci in trend naraščanja časa njihove uporabe med otroki in mladostniki zahtevajo temeljit premislek glede časovnih in vsebinskih okvirov, ki še omogočajo koristno in varno uporabo za njihovo zdravje. Multidisciplinarna...
Medijska in informacijska pismenost v EU – ključni dokumenti

Medijska in informacijska pismenost v EU – ključni dokumenti

Konec leta 2020 je Evropska komisija predstavila več dokumentov, ki se nanašajo na področje avdiovizualnih medijev in regulacijo spletnih platform, velik poudarek pa dajejo tudi medijskemu in informacijskemu opismenjevanju evropskega prebivalstva. Akcijski načrt za podporo okrevanju in preoblikovanju medijskega in avdiovizualnega sektorja EU se osredotoča na sektorja, ki ju je...
Jasno označeno oglaševanje potrošnika tudi obvešča

Jasno označeno oglaševanje potrošnika tudi obvešča

Mediji danes poleg informativnih, izobraževalnih in zabavnih vsebin vsebujejo tudi veliko oglasnih vsebin različnih oblik. Medijski uporabniki so tako dnevno izpostavljeni nagovarjanju oglaševalcev, ki jih obenem obveščajo o novostih na trgu in spodbujajo k nakupovanju. Oglaševanje bistveno vpliva na naše nakupovalne navade, vedenje in posameznikovo samopodobo ter njegovo dojemanje...
12345