X

Teme

Brskalniki: bodite anonimni, bodite Brave

Brskalniki: bodite anonimni, bodite Brave

Brave je relativno svež in nov spletni brskalnik, ki predstavlja dobro alternativo in pa vsekakor tudi smer v prihodnost. To je prihodnost brez nadležnih oglasov, prihodnost anonimnega brskanja po spletu, varne uporabe spletnih strani in spletnih gesel. Čeprav je primerjanje spletnih brskalnikov zelo nehvaležno delo in ga je konec koncev tudi težko oceniti, saj vsak posameznik preferira svoje...
Priporočila UNICEF za varnejšo uporabo interneta

Priporočila UNICEF za varnejšo uporabo interneta

Unicef Slovenija je na svoji spletni strani ob svetovnem dnevu varne rabe interneta opozoril na nevarnosti spletnega nasilja, ustrahovanja in digitalnega nadlegovanja pri mladih, obenem pa je mlade spodbudil k varni in odgovorni uporabi interneta, k spoštljivemu komuniciranju z drugimi uporabniki spleta in previdnosti pri navezovanju stikov in širjenju vsebin. Organizacija je pripravila tudi...
Vpliv instagrama na samopodobo mladih

Vpliv instagrama na samopodobo mladih

Raziskava z imenom »Popolna slika« se je ukvarjala z vplivom obdelanih fotografij z Instagrama na zadovoljstvo najstnic z lastnim telesom. Vse od pojava televizije se odvijajo razprave o tem, kako množični mediji ustvarjajo podobo sprejemljive zunanje podobe žensk in deklet. Predvsem modna industrija skuša prek medijev postavljati trende in uveljavljati svoje blagovne znamke, s...
Kako spremljati multimedijske vsebine?

Kako spremljati multimedijske vsebine?

Za večino današnjih otrok je spremljanje multimedijskih vsebin na pametnih napravah samoumevna vsakdanja dejavnost. Že v zgodnjem otroštvu se naučijo, da se tako na enostaven način zabavajo ter pridobijo nove informacije in pogled v svet. Pri presoji, katere vsebine so neprimerne za določeno starost, si lahko pomagate z obstoječo zakonsko določeno kategorizacijo, da je za vsebino priporočen...
Oglaševanje otrokom škodljivih prehrambenih proizvodov

Oglaševanje otrokom škodljivih prehrambenih proizvodov

»Kar vidim, to jem,« bi lahko veljalo za človeka v dobi sodobnih medijev, ki je pogosto v prvi vrsti potrošnik in šele nato posameznik z esencialnimi potrebami. Dobrodošli torej v svet medijskega vpliva, bi lahko rekli, v svet, kjer nič več ni tako, kot se zdi, kjer je posameznik na vsakem koraku obkrožen z informacijami, v pretežnem obsegu tudi takšnimi, ki želijo predvsem...
Prva3940414243454748