X

Teme

Informacijska pismenost

MiPi je drugič letos zbral partnerje

MiPi je drugič letos zbral partnerje

Na tokratnem srečanju partnerjev portala Medijska in informacijska pismenost so udeleženci osvetlili ključne dogodke in kampanje na področju medijske in informacijske pismenosti v iztekajočem se letu, pregledali aktualne kampanje in aktivnosti, zlasti z vidika možnega povezovanja in naslovili skupne izzive delovanja v prihodnje. MiPi je v 5. letu svojega delovanja sklenil sporazum o...
MiPi partner FUDŠ s projektom MELI RESIST za krepitev medijske pismenosti

MiPi partner FUDŠ s projektom MELI RESIST za krepitev medijske pismenosti

Vir: Facebook Partner projekta MiPi Fakulteta za uporabne družbene študije (FUDŠ) je z oktobrom 2024 pričela s šestmesečnim projektom »Medijska pismenost za odpor proti spletnim lažnim novicam, dezinformacijam in napačnim informacijam – MELI RESIST«. Cilj projekta je opolnomočiti uporabnike digitalnih storitev za kritično vrednotenje digitalnih vsebin in odgovorno...
Previdno pri nakupovanju prek spletnih trgovin in tržnic

Previdno pri nakupovanju prek spletnih trgovin in tržnic

Spletne trgovine in tržnice so postale nepogrešljive platforme za sodobno potrošništvo. Kljub udobnosti in dostopnosti, ki jih ponujajo, pa spletno nakupovanje odpira številna vprašanja glede varnosti in zaščite potrošnikov. Mnoge spletne tržnice, kot so Amazon, AliExpress, Temu ali Shein, se poslužujejo različnih prijemov za povečanje prodaje. Tudi takšnih, kjer nakup izvedemo, ne da bi se...
Kako ostati varen pri spletnih nakupih: Ne pustite se opehariti!

Kako ostati varen pri spletnih nakupih: Ne pustite se opehariti!

Bliža se Black Friday in Cyber Monday in vsa nakupovalna mrzlica pred božično novoletnimi prazniki. To je pa tudi obdobje, ko naše nakupovalne navade skušajo izkoristiti prevaranti. Zato Mipi že tradicionalno objavlja nekaj najpomembnejših nasvetov o tem, kako take trgovine in poskuse goljufije prepoznati in tudi temeljijo na ugotovitvah naših partnerjev, Zveze potrošnikov Slovenije in...
Prehranska dopolnila niso čarobna paličica, ki pričara zdravje

Prehranska dopolnila niso čarobna paličica, ki pričara zdravje

Čudežne obljube oglaševalcev, ki jih slišite prek zaslonov, so zato bolj pravljični privid kot obet za zdravje. Že star pregovor pravi, da je zdravje naše največje bogastvo in kaže, da se tega dobro zavedajo tudi prodajalci prehranskih dopolnil. Ob ogledu televizije, poslušanju radia ali brskanju po spletu pogosto naletimo na oglase, v katerih so prehranska dopolnila predstavljena kot rešitev...
Prva45679111213Zadnja