X

Teme

Spletne prevare so čedalje bolj na udaru

Spletne prevare so čedalje bolj na udaru

Internet nam nudi brezmejne možnosti. Gre za nabor raznovrstnih informacij, povezovanja z ljudmi. Žal pa učinki spleta niso zgolj pozitivni. Gre tudi za kraj, kjer so goljufije nekaj vsakodnevnega. Posameznik lahko zaradi njih utrpi tako finančne kot čustvene posledice. Žal ne obstaja statistika, koliko ljudi je dejansko ogoljufanih v nekem časovnem obdobju prek spleta. Se pa za posamezne...
Zavedanje uporabnikov o varnosti osebnih podatkov pri uporabi interneta

Zavedanje uporabnikov o varnosti osebnih podatkov pri uporabi interneta

V zvezi z varnostjo osebnih podatkov pri uporabi interneta se težave pojavijo predvsem pri njihovem deljenju na internetu, ki je nepogrešljivo orodje za pridobivanje in uporabo ogromne količine podatkov, ki so nam na voljo, hkrati pa njihovo deljenje na spletu predstavlja veliko tveganje, saj so večkrat ukradeni in uporabljeni proti volji uporabnika, česar se ta niti ne zaveda. Najbolj...
Vpliv instagrama na samopodobo mladih

Vpliv instagrama na samopodobo mladih

Raziskava z imenom »Popolna slika« se je ukvarjala z vplivom obdelanih fotografij z Instagrama na zadovoljstvo najstnic z lastnim telesom. Vse od pojava televizije se odvijajo razprave o tem, kako množični mediji ustvarjajo podobo sprejemljive zunanje podobe žensk in deklet. Predvsem modna industrija skuša prek medijev postavljati trende in uveljavljati svoje blagovne znamke, s...
Kako spremljati multimedijske vsebine?

Kako spremljati multimedijske vsebine?

Za večino današnjih otrok je spremljanje multimedijskih vsebin na pametnih napravah samoumevna vsakdanja dejavnost. Že v zgodnjem otroštvu se naučijo, da se tako na enostaven način zabavajo ter pridobijo nove informacije in pogled v svet. Pri presoji, katere vsebine so neprimerne za določeno starost, si lahko pomagate z obstoječo zakonsko določeno kategorizacijo, da je za vsebino priporočen...
Oglaševanje otrokom škodljivih prehrambenih proizvodov

Oglaševanje otrokom škodljivih prehrambenih proizvodov

»Kar vidim, to jem,« bi lahko veljalo za človeka v dobi sodobnih medijev, ki je pogosto v prvi vrsti potrošnik in šele nato posameznik z esencialnimi potrebami. Dobrodošli torej v svet medijskega vpliva, bi lahko rekli, v svet, kjer nič več ni tako, kot se zdi, kjer je posameznik na vsakem koraku obkrožen z informacijami, v pretežnem obsegu tudi takšnimi, ki želijo predvsem...
Prva5657585960626465