X

Teme

Otroci in mediji

Nadaljuje se kampanja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu, v kateri sodeluje tudi MiPi

Nadaljuje se kampanja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu, v kateri sodeluje tudi MiPi

V sklopu boja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu se nadaljuje kampanja Ministrstva za digitalno preobrazbo, v kateri sodeluje tudi MiPi. Kot v mestnih občinah Celje, Kranj, Maribor, Murska Sobota, Nova Gorica in Novo mesto iz prvega sklopa, bodo v drugem sklopu v šestih krajih po Sloveniji hkrati, isti dan, ob isti uri, na okrogli mizi izkušeni sogovorniki iz...
Spletni prostor brez sovražnega govora je v javnem interesu vseh prebivalk in prebivalcev

Spletni prostor brez sovražnega govora je v javnem interesu vseh prebivalk in prebivalcev

Pretekli teden se je pričela enomesečna kampanja z naslovom »Premisli, nato stisni«. Pobuda je prišla s strani vlade, saj jo je organiziralo Ministrstvo za digitalno preobrazbo. Za ta namen je povezalo več ministrstev, policijo, šolstvo, nevladne organizacije in tudi druge institucije, ki se ukvarjajo bodisi s spletnim nasiljem oziroma medvrstniškim nasiljem na spletu. Tako so...
Pomisli, preden izrečeš in poteptaš druge

Pomisli, preden izrečeš in poteptaš druge

»Pomisli, preden izrečeš in poteptaš druge« je slogan, s katerim se MiPi in s tem Agencija za komunikacijska omrežja in storitve pridružuje vseslovenski kampanji, ki jo pripravilo Ministrstvo za digitalno preobrazbo Republike Slovenije. Združuje več ministrstev in drugih institucij, osrednji cilj pa je ozaveščanje javnosti o medvrstniškem nasilju in sovražnem govoru na spletu...
MiPi sodeluje v kampanji ob mesecu boja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu

MiPi sodeluje v kampanji ob mesecu boja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu

Portal MiPi se je z veseljem odzval vabilu Ministrstva za digitalno preobrazbo in se priključil kampanji ob mesecu boja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu. Oboje povzroča hude čustvene, fizične in psihosocialne posledice, dogaja pa se predvsem med osnovnošolci in srednješolci. Na portalu MiPi prav o tem velikokrat pišemo in dodajamo napotke za mlade, pa tudi za njihove...
Ko je oglas na spletu predober, da bi bil resničen!

Ko je oglas na spletu predober, da bi bil resničen!

»Vrhunski fotoaparat kar 97 % ceneje – za samo 109 evrov!«, »Ne zamudite izjemne priložnosti – naročite izdelek, ki si ga ogledujejo tudi drugi kupci, preden bo pošel!« Takšni oglasi na spletu niso nobena redkost in pogosto pritegnejo našo pozornost. V prispevku boste izvedeli več o tem, kako se ne pustiti speljati na led. Da vam ne bi spodrsnilo kar...
245678910Zadnja