X

Teme

Otroci in mediji

Kako so v priljubljenih otroških programih predstavljeni moški liki

Kako so v priljubljenih otroških programih predstavljeni moški liki

Mediji imajo v procesu oblikovanja identitete posameznika pomemben vpliv, o tem ni dvoma. Pri tem je pomemben tako čas, ki ga otroci preživijo pred zasloni, kot tudi sporočilo, ki ga mediji posredujejo najmlajšim gledalcem. Tudi po tem, kar vidijo, se otroci zgledujejo, poistovetijo in gradijo svojo identiteto. Še posebej, ko govorimo o vlogah, ki jih zlasti v otroških programskih vsebinah...
Ste že slišali za sadfishing?

Ste že slišali za sadfishing?

Tako kot to velja za številne druge oblike človeškega vedenja, se je tudi hrepenenje po pozornosti sočloveka in delitev lastnih čustvenih stanj preneslo v spletno okolje. Ker smo ljudje socialna bitja, je potreba po stiku in sočutju drugega naša naravna potreba. Družabna omrežja ponujajo bližnjico do tovrstnih zadovoljitev naših potreb. Pa so všečki in število sledilcev res še vse, na kar...
Digitalizacija radijskih iger

Digitalizacija radijskih iger

Ker je poletje tudi čas počitnic in s tem potovanj, ni odveč še en namig, kako narediti vožnjo otrokom prijetnejšo. Zato tokrat opozarjamo na celo paleto radijskih iger, ki jih je Radio Slovenija digitaliziral in so na voljo za poslušanje na njihovih spletnih straneh. Skupno gre za 363 epizod radijskih iger, torej za skoraj vsak dan v letu eno. Gre za znane radijske igre za najmlajše, v...
Nova strategija za zaščito otrok v spletnem okolju

Nova strategija za zaščito otrok v spletnem okolju

V zadnjih desetih letih so se digitalne tehnologije in načini, kako jih otroci uporabljajo, korenito spremenili. Večina otrok uporablja pametne telefone vsak dan in skoraj dvakrat toliko časa kot pred desetimi leti. Tudi zato zdaj ukrepa Evropska komisija. Sprejela je novo evropsko strategijo za boljši internet za otroke (BIK+). Njen namen je izboljšati digitalne storitve, primerne za...
Tokrat o digitalni sledi in ciljanem oglaševanju

Tokrat o digitalni sledi in ciljanem oglaševanju

Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste bili, potem ko ste na spletu iskali informacijo o določenem izdelku, pa naj bo spomladanskemu času primerno, recimo informacijo o izdelku za ureditev vrta, v naslednjih dneh in tednih s strani spletnega brskalnika ali pa družbenih omrežij zasuti z raznoraznimi ponudbami za ureditev vrta. Na spletu ste pustili t. i. digitalno sled in spletni ponudniki so...
123578910Zadnja