X

Teme

Neprimerne vsebine

Škodljive spletne vsebine za dobro jutro!

Škodljive spletne vsebine za dobro jutro!

Popularen spletni izziv, ki ga na družabnih omrežjih najdemo pod ključnikom #SkinnyTok, spodbuja uporabnike, predvsem mlada dekleta, k hujšanju z uporabo t. i. toksične motivacije, ki stavi na zasramovanje svojega telesa ter spodbuja nevarne diete in nezdrav odnos do hrane. Poglejmo si, za kaj gre in zakaj na TikToku množično razširjen trend predstavlja potencialno tveganje za otroke in...
Prvo leto regulacije spletnih platform v Evropi

Prvo leto regulacije spletnih platform v Evropi

V tokratnem prispevku bomo pogledali, kaj se je v Evropski uniji spremenilo od 17. februarja 2024, ko je Akt o digitalnih storitvah (DSA) v celoti stopil v veljavo. Katere aktivnosti je v tem obdobju izvedla Evropska komisija in katere slovenski koordinator digitalnih storitev, Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije, ki je bil imenovan 13. aprila 2024. Kako ti prvi...
Oglaševalci nezdravih prehranskih izbir resno ogrožajo naše zdravje

Oglaševalci nezdravih prehranskih izbir resno ogrožajo naše zdravje

V vsakem trenutku dneva, na vsakem koraku nas spremljajo privlačni oglasi. Tiste na zaslonih pametnih telefonov celo sami prostovoljno nosimo skozi dan. Njihova vsebina pa pogosto ni le nedolžno nagovarjanje k nakupu novih čevljev ali druge potrošniške dobrine, pač pa tudi nagovarjanje našega želodca k zaužitju novega, trendovskega prigrizka oziroma pijače, ne da bi pred tem zares občutili...
Večina verjame, da zna prepoznati lažne novice

Večina verjame, da zna prepoznati lažne novice

Večina ljudi se zaveda nevarnosti, ki jo predstavljajo lažne ali izkrivljene novice, a je obenem večina tudi prepričana, da jih zna prepoznati in ločiti od verodostojnih informacij. Tako kažejo rezultati raziskav, ki ju predstavljamo v tokratnem članku – eno so opravili v Sloveniji, drugo pa med mladimi v celotni Evropski uniji. Ker po spletu kroži vedno več zavajajočih ali napačnih...
Prihajajo stroga pravila za politično oglaševanje

Prihajajo stroga pravila za politično oglaševanje

O tem, zakaj se vam pri uporabi spleta in družbenih omrežij prikazujejo točno določeni oglasi in kakšnih pravil se morajo držati ponudniki digitalnih storitev pri prikazovanju oglasov, smo vas na portalu MiPi v preteklih mesecih večkrat obveščali. Paleti pravil za bolj pregledno oglaševanje dodaja Evropska unija zdaj še enotna pravila za politično oglaševanje z namenom povečanja preglednosti...
1345678910Zadnja