X

Teme

Medijska pismenost

Oglaševanje znotraj TV vsebin – promocijsko umeščanje izdelkov in storitev

Oglaševanje znotraj TV vsebin – promocijsko umeščanje izdelkov in storitev

Ali veš, da je vsaka blagovna znamka, ki jo prepoznaš na televiziji, tja umeščena s točno določenim oglaševalskim namenom? Enostavno povedano, je stvar taka, da vsak televizijski izdajatelj za produkcijo svojih lastnih vsebin (kot so recimo informativne oddaje, igrane nadaljevanke in filmi, resničnostni šovi) potrebuje finančna sredstva, ki jih pridobi bodisi iz naročnine (kot npr. javni...
Evropski teden medijske pismenosti

Evropski teden medijske pismenosti

Med 18. in 22. 3. 2019 je potekal prvi evropski teden medijske pismenosti, ki ga je spremljalo več kot 200 različnih dogodkov v Bruslju in po ostalih evropskih mestih. Namen pobude Evropske komisije je spodbujati medijsko pismenost, nagovoriti ljudi h kritičnemu mišljenju in podpirati boj proti dezinformacijam, cilj pobude pa je povečati ozaveščenost o pomenu medijske pismenosti v EU skozi...
Prva131415161718192022