X

Teme

Informacijska pismenost

Pravice ob enostranski spremembi pogodbenih pogojev

Pravice ob enostranski spremembi pogodbenih pogojev

Pravice ob enostranski spremembi pogodbenih pogojev   Dogaja se, da končni uporabnik prejme dopis operaterja, s katerim ga ta obvešča o enostranski spremembi pogojev, določenih v naročniški pogodbi. Razlog naj bi bila zgolj uskladitev z veljavnimi predpisi (konkretno s Splošnim aktom o storitvah dostopa do interneta in s tem povezanih pravic končnih uporabnikov), zato naj končni...
Kaj storiti, ko operater ne zagotavlja pogodbeno dogovorjene hitrosti interneta

Kaj storiti, ko operater ne zagotavlja pogodbeno dogovorjene hitrosti interneta

V zvezi z nedelovanjem storitev morajo operaterji na podlagi 1. odstavka 129. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) v naročniški pogodbi opredeliti predvidena nadomestila in povračila za primer, če operater storitev ne izvaja v skladu s pogodbeno dogovorjeno kakovostjo Ta nadomestila glede storitev dostopa do interneta so opredeljena v Splošnem aktu o storitvah dostopa do...
Drugo pravilo spletne higiene – Ne verjemi obljubam!

Drugo pravilo spletne higiene – Ne verjemi obljubam!

Odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT opozarja na previdnost in preventivno delovanje na področju spletnih goljufij, ki so lani v Sloveniji dosegle rekordno število in hkrati presegle število tehničnih napadov. Več o tem ter o ukrepih za zaščito pred spletnimi prevarami si lahko preberete na spodnjih dveh...
SI-CERT opozarja: Prvo pravilo kibernetske higiene – naredi »backup«!

SI-CERT opozarja: Prvo pravilo kibernetske higiene – naredi »backup«!

Nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT v sklopu kampanje Evropski mesec kibervarnosti spletne uporabnike opozarja na ključne varnostne ukrepe, ki so preprosti, ne terjajo posebnega tehničnega znanja, predvsem pa so učinkoviti. Prvi takšen ukrep je izdelava varnostnih kopij, ki nam lahko še kako koristijo. Več lahko preberete v novici na...
Klici v tujino  in gostovanje uporabnikov v EU

Klici v tujino in gostovanje uporabnikov v EU

Uporabniki mobilne telefonije so zelo dobro sprejeli EU Uredbo o enotnem evropskem trgu elektronskih komunikacij, ki je s 15. junijem 2017 uporabnikom mobilne telefonije omogočila gostovanje v državah EU (EU + Norveška, Islandija in Lihtenštajn) po domačih cenah. To pomeni, da se storitve, ki so opravljene v drugi državi članici EU, zaračunavajo po isti ceni kot doma oz. se enote odštevajo od...
Prva45678101213