X

Teme

Letno poročilo varuhinje pravic gledalcev in poslušalcev RTV Slovenija za leto 2020

Letno poročilo varuhinje pravic gledalcev in poslušalcev RTV Slovenija za leto 2020

Pisarna varuhinje pravic gledalcev in poslušalcev RTV Slovenija, ki jo vodi Ilinka Todorovski, je objavila poročilo o svojem delu v letu 2020. Izstopa podatek, da je lani prispelo kar 2505 pritožb, mnenj, predlogov, vprašanj in tudi pohval občinstva, kar je največ v dvanajstih letih njenega delovanja. Poročilo ugotavlja, da je bilo največ komentarjev (pohval in graj) , vprašanj in pritožb s...
Previdno pri telefonskem sodelovanju v televizijskih zabavnih kvizih

Previdno pri telefonskem sodelovanju v televizijskih zabavnih kvizih

Televizijski kviz je zabavni žanr, ki pogosto pritegne pozornost gledalcev. V raznoraznih oblikah ga najdemo tudi na slovenskih televizijah. Poleg zabave tovrstne nagradne igre gledalcem nudijo tudi možnost hitrega zaslužka oziroma osvojitve vrednejše nagrade. Vendar pa gre v posameznih primerih takšnih oddaj v resnici za izkoriščanje gledalca v pridobitne namene izdajatelja. Korist...
Novi energijski razredi in pravica do popravila naprav

Novi energijski razredi in pravica do popravila naprav

Da bi potrošnikom v EU pomagali zmanjšati račune za energijo in ogljični odtis, je od 1. marca 2021, v vseh trgovinah in spletnih prodajalcih na voljo povsem nova različica splošno priznane energetske nalepke EU. Nove oznake bodo sprva veljale za štiri kategorije izdelkov - hladilniki in zamrzovalniki, pomivalni stroji, pralni stroji in televizijski sprejemniki (in drugi zasloni). Nove oznake...
Jasno označeno oglaševanje potrošnika tudi obvešča

Jasno označeno oglaševanje potrošnika tudi obvešča

Mediji danes poleg informativnih, izobraževalnih in zabavnih vsebin vsebujejo tudi veliko oglasnih vsebin različnih oblik. Medijski uporabniki so tako dnevno izpostavljeni nagovarjanju oglaševalcev, ki jih obenem obveščajo o novostih na trgu in spodbujajo k nakupovanju. Oglaševanje bistveno vpliva na naše nakupovalne navade, vedenje in posameznikovo samopodobo ter njegovo dojemanje...
Kraje profilov na družbenih omrežjih

Kraje profilov na družbenih omrežjih

Vsakdo, ki je (ali želi biti) »influencer« oziroma »vplivnež« na družbenih omrežjih, je lahko tarča najnovejših phishing prevar, ki ciljajo predvsem na uporabnike Facebook-a, Instagram-a in Twitter-ja, pa tudi drugih podobnih omrežij. Prevaranti stavijo na čustven odziv uporabnika, ki mu pošljejo sporočilo z namenom, da mu ukradejo profil. Sporočila so lahko vabljiva,...
123578910Zadnja