X

Teme

Medijska pismenost

Samodejno podnaslavljanje TV programskih vsebin – pilotni projekt za večjo dostopnost osebam z okvaro sluha do medijskih vsebin

Samodejno podnaslavljanje TV programskih vsebin – pilotni projekt za večjo dostopnost osebam z okvaro sluha do medijskih vsebin

Ministrstvo za kulturo, Fakulteta za računalništvo in informatiko ter Radiotelevizija Slovenija so sklenili tristransko pogodbo za izvedbo pilotnega projekta "Samodejno podnaslavljanje televizijskih programov". Samodejno podnaslavljanje bo osebam z okvaro sluha omogočilo spremljanje televizijskih programov in storitev ter uresničevanje pravice do obveščenosti in večje socialne...
EAVI-jev medijski jedilni list – Že veste, kaj boste naročili danes?

EAVI-jev medijski jedilni list – Že veste, kaj boste naročili danes?

Medijske vsebine so neločljiv del našega vsakdana. Uživamo jih pri svojem delu in izobraževanju, za nakupovanje in v prostem času, prek njih pridobivamo vsakodnevne informacije. Ste kdaj razmišljali o svoji medijski prehrani? Je ta uravnotežena in zdrava? Ker je v veliki meri od nas samih odvisno, ali se bomo odločali za jedi, ki bodo za nas koristne in zdrave ter v katerih bomo uživali...
Logout – nov partner pri projektu MiPi

Logout – nov partner pri projektu MiPi

Projektu MiPi se je s podpisom dogovora o sodelovanju pridružil nov partner, in sicer Logout Center pomoči pri prekomerni rabi interneta. Logout je prvi specializirani center pomoči ob različnih tveganih spletnih vedenjih, ustanovljen leta 2010, ki se primarno ukvarja z digitalno zasvojenostjo. Zdravijo digitalne zasvojenosti otrok, mladostnikov in odraslih, nudijo pa tudi preventivno...
EAVI - nov partner pri projektu MiPi

EAVI - nov partner pri projektu MiPi

Projektu MiPi se je s podpisom dogovora o sodelovanju pridružil nov partner, in sicer EAVI – Evropsko združenje za interese gledalcev, nepridobitno evropsko združenje s sedežem v Bruslju, ki se zavzema za medijsko opismenjevanje ter polno in aktivno državljanstvo. EAVI si prek opolnomočenja prebivalk in prebivalcev Evrope kot odgovornih uporabnikov medijev prizadeva za zdravo,...
Časorisova kampanja Lovci na lažne novice

Časorisova kampanja Lovci na lažne novice

Časoris, naš partner v okviru projekta MiPi, je pripravil kampanjo Lovci na lažne novice, v katero so vključili nabor inovativnih orodij za prepoznavanje lažnih novic in krepitev medijske pismenosti. Izobraževalne videe si lahko ogledate na TikToku ali YouTubu. Dopolnjujejo jih plakati z namigi za lažje odkrivanje lažnih novic.
12345