X

Teme

Medijska pismenost

MiPi s hrvaškimi kolegi s portala Medijska pismenost

Portal MiPi ne izmenjuje izkušenj le v okviru partnerstev, pač pa tudi z drugimi evropskimi regulatorji, ki ustvarjajo portale za promocijo medijske pismenosti in ozaveščanje končnih uporabnikov o varni rabi medijskih vsebin ter digitalnih storitev.

MiPi se je tako srečal s predstavniki portala Medijska pismenost, ki ga pripravlja hrvaška Agencija za elektroničke medije (AEM). Glavni cilji tega projekta so opolnomočenje državljanov z veščinami medijske pismenosti, ustvarjanje platforme za sodelovanje različnih deležnikov, organizacija dogodkov z namenom promocije medijske pismenosti, pa tudi podpora izobraževalcem in učiteljem z izobraževalnimi gradivi za medijsko vzgojo. AEM pri tem beleži odlične rezultate, saj so njihovi projekti in številne kampanje, ki jih pripravljajo, izredno dobro sprejeti, tako na strani končnih uporabnikov kot specifičnih demografskih in strokovnih skupin, ki jih naslavljajo. Ravno v času obiska potekajo priprave na Dneve medijske pismenosti, ki jih že sedmič zapored organizirajo v sodelovanju z Unicefom Hrvaške. Odvijali se bodo od 22.  do 28. aprila 2024.  

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije se v okviru utrjevanja portala MiPi seznanja s primeri dobre prakse in z izkušnjami sorodnih institucij in regulatorjev v EU. V prihodnosti ima tako namen še okrepiti sodelovanje z AEM, tako pri izmenjavi relevantnih vsebin kot pri sodelovanju pri skupnih projektih.  


Nazaj na vse novice