X

Teme

Diskriminacija in stereotipi v medijih – kako zaščititi otroke?

Diskriminacija in stereotipi v medijih – kako zaščititi otroke?

Kako na otroke in mladostnike vplivajo televizijske vsebine, ki spodbujajo diskriminacijo in stereotipe ter ali in na kakšen bi jim morale biti dodeljene starostne oznake VS, 12, 15 in 18, je ena od tem, ki so zajete tudi v Splošnem aktu o zaščiti otrok in mladoletnikov v televizijskih programih in avdiovizualnih medijskih storitvah na zahtevo. Mediji z načinom, na katerega prikazujejo...
Kaj je medijska in informacijska pismenost?

Kaj je medijska in informacijska pismenost?

Medijska in informacijska pismenost sicer nimata enotne definicije, kar pa ne pomeni, da nista eni izmed najpomembnejših veščin človeka 21. stoletja. Slovenska zakonodaja (11. člen Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah) medijsko pismenost definira kot: "... spretnosti, znanje in razumevanje, ki uporabnikom omogočajo učinkovito in varno rabo medijev ter avdiovizualnih medijskih...
Oglaševanje znotraj TV vsebin – promocijsko umeščanje izdelkov in storitev

Oglaševanje znotraj TV vsebin – promocijsko umeščanje izdelkov in storitev

Ali veš, da je vsaka blagovna znamka, ki jo prepoznaš na televiziji, tja umeščena s točno določenim oglaševalskim namenom? Enostavno povedano, je stvar taka, da vsak televizijski izdajatelj za produkcijo svojih lastnih vsebin (kot so recimo informativne oddaje, igrane nadaljevanke in filmi, resničnostni šovi) potrebuje finančna sredstva, ki jih pridobi bodisi iz naročnine (kot npr. javni...
Prva121314151617181921