X

Teme

Jasno označeno oglaševanje potrošnika tudi obvešča

Jasno označeno oglaševanje potrošnika tudi obvešča

Mediji danes poleg informativnih, izobraževalnih in zabavnih vsebin vsebujejo tudi veliko oglasnih vsebin različnih oblik. Medijski uporabniki so tako dnevno izpostavljeni nagovarjanju oglaševalcev, ki jih obenem obveščajo o novostih na trgu in spodbujajo k nakupovanju. Oglaševanje bistveno vpliva na naše nakupovalne navade, vedenje in posameznikovo samopodobo ter njegovo dojemanje...
Kraje profilov na družbenih omrežjih

Kraje profilov na družbenih omrežjih

Vsakdo, ki je (ali želi biti) »influencer« oziroma »vplivnež« na družbenih omrežjih, je lahko tarča najnovejših phishing prevar, ki ciljajo predvsem na uporabnike Facebook-a, Instagram-a in Twitter-ja, pa tudi drugih podobnih omrežij. Prevaranti stavijo na čustven odziv uporabnika, ki mu pošljejo sporočilo z namenom, da mu ukradejo profil. Sporočila so lahko vabljiva,...
Dan varne rabe interneta - 9. 2. 2021

Dan varne rabe interneta - 9. 2. 2021

Danes (9. februarja) je dan varne rabe interneta, ki ga praznujemo po vsem svetu. Na Točki osveščanja o varni rabi interneta Safe.si ob tem poudarjajo pomembnost skrbi za dobro počutje pri uporabi interneta. Tehnologija naj bi nam življenje izboljšala in olajšala, ne pa da nas moti in odvrača od njega, slabša naše zdravje in nas oddaljuje od odnosov z bližnjimi. Letošnji dan varne rabe...
Svetovni dnevi brez pametnega telefona

Svetovni dnevi brez pametnega telefona

0d 6. do 8. februarja letos potekajo svetovni dnevi brez mobilnega telefona ali po novem svetovni dnevi brez pametnega telefona. Francoski pisatelj Phil Marso, ki je pred 21 leti vpeljal svetovne dneve brez mobilnega telefona, je namreč to poimenovanje letos posodobil, da bi ostali v koraku z razvojem mobilnih naprav. Poudarek letošnjih svetovnih dni brez pametnega telefona je na čezmerni...
Gostovanje v Združenem kraljestvu in cene mednarodnih klicev po brexitu

Gostovanje v Združenem kraljestvu in cene mednarodnih klicev po brexitu

Z 31. decembrom 2020 je bilo za Združeno Kraljestvo končano prehodno obdobje izstopa iz EU, kar pomeni, da Združeno Kraljestvo ni več del EU. Operaterjem tako ob gostovanju uporabnikov v Združenem Kraljestvu ni več treba zagotavljati storitev gostovanja po ceni kot doma (RLAH), saj te storitve niso več predmet regulacije na podlagi Uredbe EU o gostovanju. Več o tem kaj to pomeni za...
Prva3637383941434445Zadnja