X

Teme

Pomisli, preden izrečeš in poteptaš druge

Pomisli, preden izrečeš in poteptaš druge

»Pomisli, preden izrečeš in poteptaš druge« je slogan, s katerim se MiPi in s tem Agencija za komunikacijska omrežja in storitve pridružuje vseslovenski kampanji, ki jo pripravilo Ministrstvo za digitalno preobrazbo Republike Slovenije. Združuje več ministrstev in drugih institucij, osrednji cilj pa je ozaveščanje javnosti o medvrstniškem nasilju in sovražnem govoru na spletu...
MiPi predstavlja novo publikacijo

MiPi predstavlja novo publikacijo

Kaj je sovražni govor? Kako lahko zoper sovražni govor ukrepa #AKOS?   Obveščamo vas, da bo portal za Medijsko in informacijsko pismenost MiPi to danes predstavil na okrogli mizi v kampanji zoper medvrstniško nasilje in sovražni govor na spletu, ki poteka pod okriljem Ministrstva z digitalno preobrazbo. Vabljeni v Celje. Več informacij najdete v posebni publikaciji portala...
15. marec je svetovni dan pravic potrošnikov

15. marec je svetovni dan pravic potrošnikov

Potrošnik na trgu nastopa kot šibkejši udeleženec, zato je potrebno njegove interese ščititi tako z zakonodajo kot z varovanjem njegovih pravic v praksi. Za zaščito pravic uporabnikov poštnih, železniških storitev in storitev elektronskih komunikacij je izredno aktivna tudi Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS, ki o tem ozavešča prek portala MiPi in rešuje težave uporabnikov, ki...
MiPi sodeluje v kampanji ob mesecu boja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu

MiPi sodeluje v kampanji ob mesecu boja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu

Portal MiPi se je z veseljem odzval vabilu Ministrstva za digitalno preobrazbo in se priključil kampanji ob mesecu boja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu. Oboje povzroča hude čustvene, fizične in psihosocialne posledice, dogaja pa se predvsem med osnovnošolci in srednješolci. Na portalu MiPi prav o tem velikokrat pišemo in dodajamo napotke za mlade, pa tudi za njihove...
Ko je oglas na spletu predober, da bi bil resničen!

Ko je oglas na spletu predober, da bi bil resničen!

»Vrhunski fotoaparat kar 97 % ceneje – za samo 109 evrov!«, »Ne zamudite izjemne priložnosti – naročite izdelek, ki si ga ogledujejo tudi drugi kupci, preden bo pošel!« Takšni oglasi na spletu niso nobena redkost in pogosto pritegnejo našo pozornost. V prispevku boste izvedeli več o tem, kako se ne pustiti speljati na led. Da vam ne bi spodrsnilo kar...
135678910Zadnja