X

Teme

Raziskava mediji in osnovnošolski otroci v Sloveniji

Raziskava mediji in osnovnošolski otroci v Sloveniji

Raziskovalci Fakultete za uporabne družbene študije v Novi Gorici so na spletnem portalu Medijska pismenost, ki je tudi partner projekta MiPI, objavili poročilo izsledkov letošnje raziskave »MEDIJI IN OSNOVNOŠOLCI (1. – 6. RAZRED) V SLOVENIJI«, s katero spremljajo stanje in trende medijske pismenosti v različnih segmentih družbe. Podatke so v letošnjem letu zbirali po...
Kako se v učilnicah lotiti poučevanja digitalne pismenosti?

Kako se v učilnicah lotiti poučevanja digitalne pismenosti?

»Ne potrebujete obsežnega znanja o tehnologiji, da bi svojim učencem pomagali razviti digitalno pismenost. Ta namreč močno presega znanje, kako uporabljati določeno napravo.« To je eden izmed glavnih napotkov v paketu Smernic za učitelje in izobraževalce, ki jih je pripravila Evropska komisija konec leta 2022 za pomoč pri učenju o dezinformacijah ter spodbujanju digitalne...
Na Facebookovi storitvi Marketplace spet dejavni prevaranti

Na Facebookovi storitvi Marketplace spet dejavni prevaranti

Facebook Marketplace je že dolgo ogromna spletna tržnica rabljenih izdelkov in velja za »Bolho« spletnih omrežij. In kjer na eni strani posamezniki prodajajo otroško opremo, avtomobile, počitnice, rabljene stroje in drugo opremo, na drugi strani prevaranti prežijo na nepozorne uporabnike. Kako to gre? Goljufi, ki uporabljajo lažne profile, se odzovejo na vaš oglas in se...
Previdno pri branju SMS sporočil

Previdno pri branju SMS sporočil

Pri nacionalnem operaterju Telekomu Slovenije ponovno opažajo znaten porast primerov zlonamernega spletnega ribarjenja preko SMS sporočil, znanega tudi kot SMS "phishing". Vsebina teh lažnih SMS sporočil je zasnovana tako, da se zdi, kot da prihaja od priznanih bank ali poštnih storitev. Pošiljatelj teh sporočil se običajno izpiše kot slovenska številka, v nekaterih primerih pa se...
MiPi osvetljuje: temni vzorci

MiPi osvetljuje: temni vzorci

Ste že imeli tako srečo, da vam je uspelo tik pred potekom akcije, v zadnjih minutah, v spletni trgovini kupiti izdelek po neverjetni ceni? Pa je bila posredi sreča ali za njo stoji marketinški trik spletnega ponudnika? Spletne strani z namenom povečanja prodaje čedalje pogosteje uporabljajo temne vzorce (angleško dark patterns). Gre za uporabniške vmesnike, ki temeljijo na proučevanju...
Prva678911131415Zadnja